Hot atau tak hot: aku tak peduli
aku telah ditag oleh kak lina. ntah bile kurun punya tag pon tatau la. takpe, janji aku bayar hutang aku yeh.
[1] Do you think you're hot?
No, I don’t think so. (sambil geleng2 kepala)
[2] Upload a fav pic of you.

[3] Why do you like this pic?
Sebab tuh gamba candid n taken by my bff, ninie. Nampak spontan tapi macam sangat-sangat happy that moment. N i always lurveeee candid pictures! ngee
[4] When was the last time you ate pizza?
hurmmm… I think, end of last month. Abang belikan dominos to celebrate my birthday with the whole family. :9
[5] The last song you listened to?
let me check my winamp first yah. Sixth Sense – Kata terakhir.
[6] What are you doing right now besides this?
watching busana online @ tv9 dekat di hati
[7] What name do you prefer besides yours?
I think I lurvee Insyirah. Nama tuh sgt sedap. If I meant to have a daughter, I would love to give her name Insyirah.
[8] People to tag :
1. Diana hamasuba (again!)
2. Jey (kene balek ko, padan la muke! Ngeh ngeh)
3. Sigg plus (buat jgn tak buat!)
4. Kak lyn (ni bukan balas dendam tau kak. Haha)
5. Si kurus yang chumel
[9] Who is no.1?
Dia mmg hot. Serius. Kenal mase Rantai 2006. sgt friendly, sgt comel. Tp agak lame jugak tak berjumpe. Masing2 sibuk.
[10] No.3 is having a relationship with?
Rabi'atul Huda. I hope the relationship will last forever. :)
[11] Say something about no.5
Art addicted, same like me! Art student jugak, kitaorg kenal dalam myspace. First time jumpe, mase event rantai kat mcpa last year. Senang citer, her interests same as mine!
[12] How about no.4?
Dia kakak iparku, dan sangat disayangi oleh abgku. Mempunyai anak2 yang sangat disayangi oleh aku. Ngehehe.
[13] Who is no.2?
dia adek gwe yang sgt keycohs. Peneman setia gwe kalo nak ke mane2. peace bro. ngee.
ok dah. aku nak sambung perah otak utk tag kak lyn yang panjang berjela plak. hwargh!
[1] Do you think you're hot?
No, I don’t think so. (sambil geleng2 kepala)
[2] Upload a fav pic of you.

[3] Why do you like this pic?
Sebab tuh gamba candid n taken by my bff, ninie. Nampak spontan tapi macam sangat-sangat happy that moment. N i always lurveeee candid pictures! ngee
[4] When was the last time you ate pizza?
hurmmm… I think, end of last month. Abang belikan dominos to celebrate my birthday with the whole family. :9
[5] The last song you listened to?
let me check my winamp first yah. Sixth Sense – Kata terakhir.
[6] What are you doing right now besides this?
watching busana online @ tv9 dekat di hati
[7] What name do you prefer besides yours?
I think I lurvee Insyirah. Nama tuh sgt sedap. If I meant to have a daughter, I would love to give her name Insyirah.
[8] People to tag :
1. Diana hamasuba (again!)
2. Jey (kene balek ko, padan la muke! Ngeh ngeh)
3. Sigg plus (buat jgn tak buat!)
4. Kak lyn (ni bukan balas dendam tau kak. Haha)
5. Si kurus yang chumel
[9] Who is no.1?
Dia mmg hot. Serius. Kenal mase Rantai 2006. sgt friendly, sgt comel. Tp agak lame jugak tak berjumpe. Masing2 sibuk.
[10] No.3 is having a relationship with?
Rabi'atul Huda. I hope the relationship will last forever. :)
[11] Say something about no.5
Art addicted, same like me! Art student jugak, kitaorg kenal dalam myspace. First time jumpe, mase event rantai kat mcpa last year. Senang citer, her interests same as mine!
[12] How about no.4?
Dia kakak iparku, dan sangat disayangi oleh abgku. Mempunyai anak2 yang sangat disayangi oleh aku. Ngehehe.
[13] Who is no.2?
dia adek gwe yang sgt keycohs. Peneman setia gwe kalo nak ke mane2. peace bro. ngee.
ok dah. aku nak sambung perah otak utk tag kak lyn yang panjang berjela plak. hwargh!
Comments